gep20117-8borito7-8/2011

  gep20117-8borito gep20117-8angimp gep20117-8angtart

•  7-8/2011 table of contents

Aczél Á.; Bojtár G.; Fehér L.; Keresztes D.:
Finite element analysis of the beam model of a racing car chassis    3

Antal D.; Szabó T.; Szilágyi A.:
Drop test modeling in the period of designing    9

Barcsák Cs.; Dr. Jármai K.:
Improving PSO algorithm with finite difference based gradient estimation for optimization needs    13

Bihari Z.; Dr. Szente J.:
Misalignment investigation of roller freewheels with outer starwheel    17

Bihari J.; Kamondi L.:
Testing of small plastic gears    21

Czifra Á.:
Fractal analysis of engeenering surfaces    25

Daróczy L.; Dr. Jármai K.:
New method for topology optimization of truss structures    29

Drágár Zs.; Dr. Kamondi L.:
Questions about design of gears generated by non-symmetric racks    35

Ecsedi I., Baksa A.:
The saint-venant torsion of anisotropic prizmatic bars    39

Égert J.; Aczél Á.; Fehér L.; Körmendy Á.:
Finite element modeling possibilities and critical loads of a racing car chassis    43

Élő G.:
Innovative problem solving model with hpc simulation regarding to INFCARE8 project    49

Handki A.; Tolvaj B.:
Designing of an experimental stirling refrigerator    52

Horváth P.; Törőcsik D.:
Optimization of magnetorheological clutches    56

Illés B.; Németh J.:
Automatizált daru teherlengése csillapításának egy lehetséges módja    60

Jakab E.; Lénárt J.:
CNC blechbearbeitungsmaschine    68

Jármai K.; Oláh R.:
Analysis and optimum design of welded structures considering thermal fatigue    72

Kota L.; Jármai K.:
Optimization of technical inspection and maintenance systems    75

Kovács B.; Nándoriné Tóth M.:
Solution of invers kinematic problem of robots    79

Kovács Gy.; Jármai K.:
Optimal design of a composite sandwich Structure by flexible tolerance method    83

  PDF-ikonview the complete magazine, download pdf

 

gtelogo1
pro-inno-logo
NKA logo 2013

Search in the website

Site Last Modified

  • Last Modified: Wednesday 27 March 2024, 10:30:35.